Ämne: Feedback
Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-04, 10:43   #17
beasfarmor beasfarmor är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 529
Smile

Citat:
Lottan skrev: Visa inlägg
Det sämsta jag kan läsa i en forumtråd är när någon helt kort skriver "sök på Google" och inget mer. Då kan man lika gärna strunta i att skriva något! Sen kan man ibland se nystartade trådar med frågor som varit uppe massor av gånger och då kan jag vara ful och skriva "sök i forumet" och då är det många gånger så att vederbörande skriver att de inte vet hur man söker i forumet. Jag tror Sysidan hade "tjänat" utrymme på att skriva en tydlig instruktion på Om-fliken med bilder hur man söker i forumet. Det är som ett uppslagsverk och man kan hitta hur mycket kunskap som helst där. Jag kan tycka det är synd att man inte utnyttjar det bättre utan istället startar en ny tråd med den följden att man kanske inte får så många svar på sin fråga för den har varit uppe många gånger tidigare. Nu blev jag också off-topic, sorry!
Röstar också starkt för en gilla-knapp!!
Håller helt och hållet med dig om ovan...
Röstar också för en gilla knapp!

Själv lägger jag inte in bilder på mina "verk" Det gäller inte bara sysidan utan alla andra forum också, bortsett FBs slutna grupper. Anledningen är helt enkelt dålig erfarenhet från ett fotoforum där bilder blivit "stulna". Av den anledningen ger jag också väldigt sällan kommentarer - även om jag tycker väldigt mycket är fint. Skulle det finnas en gillaknapp skulle det vara väldigt mycket enklare eftersom värderingen skulle minska!
Ser fram emot en modernisering av sysidan
beasfarmor är inte uppkopplad   Svara med citat