Visa ett inlägg
Gammal 2008-02-03, 16:02   #5
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
naturgalen som jag är

fick jag för mej att jag såklart skulle ha tygblöjor till min bäbis. i hela 9 månader hävdade jag bestämt att så skulle det vara...

hmm hela 2 veckor stod jag ut, jag gjorde inget annat än blötlade o tvättade blöjor, hur noga jag än var tyckte jag ändå att de rena kissebjöjorna lutade svagt.

en dag när min man kom hem hade jag fyllt hela badrummet med engångs blöjor, enda gången jag sett min man tacka gud!!

när jag ser dessa bindor måste jag erkänna ett äckel, jag vet inte hur många trosor jag kastat genom åren pga ett litet läckage, och de inte blir helt rena, missfärgning och mentalt gör att dessa underfjallor går isoperna direkt.

barnbajs e inge kul, men det kvinnliga alternativet känns rätt äckligt . 30 spänn hmmm det e en fis i rymden mot allt annat onödigt man köper. tyvärr är ju våra engångs blöjor o bindor inte helt miljövänliga, men nödvändiga. och jag kan göra mycket för moder natur..


ett problem när man lever sittandes är att man lätt kommer i "rumphöjd" i bland, ibland e man glad att man e förkyld kan jag säga, så en nyfiken fråga hur skipper ni undan doften???
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat