Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-30, 14:25   #1
clivia clivia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 61
Kronisk värk, sysidan lindrar

Usch, nu har jag varit rätt så deppig ett tag, men när jag går in på sysidan så blir det bättreDet finns så många inspirerande sybilder! Jag har kämpat med en hantverksutbildning på en fjärdedels tid och kände att det var mycket givande och inspirerande. Men nu är det slut och värken är värre en vanligt. Undrar om det finns fler här på sysidan med kronisk värk? Jag vet inte vad jag ska göra nu, kämpar med dåligt självförtroende eftersom jag inte kan arbeta men vill ändå göra något då jag har 25 år kvar till ålderspensionen. Helst skulle jag vilja känna harmoni, respektera mig själv och lindra smärtan med hjälp av allt roligt hantverk som finns att göra. Men den återkommande frågan när jag träffar nya människor är alltid, vad jobbar du med? Suck, jag vet inte vad jag ska svara för att jag känner mig så värdelös då jag säger att jag inte arbetar. Kan inte få någon ro med att sätta mig ned med en stickning eller ett projekt vid symaskin utan letar hela tiden efter ett arbete ett par timmar i veckan som jag klarar av, skulle helst vilja utbilda mig vidare men klarar inte ens två dagar i veckan i skolbänken.Är det någon som känner igen sig?
clivia är inte uppkopplad   Svara med citat