Visa ett inlägg
Gammal 2007-04-03, 12:58   #1
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
Nu tar jag bladet från munnen

men vad är detta???
samma sysida som folk blir vansinniga på någon som råkar nämna felaktig sida är värsta fiskedammen för företagare...


Jag tycker det är skanadlöst att det sitter yrkes broderare som skriver till folk att det o det vill jag att du ska ge mig.
ibland förekommer det rena påminnelser när man ignorerar.

Under senaste dygnet har jag fått att "dela med dig av era stygnsättningar..."

När jag var helt ny på denna sidan hoppade jag i galen tunna o råkade fråga var man kunde hitta döskallar, jag fick så många otrevliga mejl att jag satte detta med att sy nästan i vrångstrupen.

Ett av mina stora nöjjen är att jaga freebies, inte bara för att det e gratis men för att det e lite en sport att se om det finns något utan lulllull ( fnissar )

Visst kan jag dela med mig av mina loggor vi gjort, men det vore ju kul att ge dem till en person o inte en ha galen företagare som vill ha mina loggor för att tjäna pengar på dem, utan att det kostar något. Ibland har man knappt brytt sig om att presentera sig, utan bara jag vill ha jag vill ha..


En privatperson som tycker det e kul att älsklingssonen får en ironlogga på tröjjan tycker jag e kul, men att en företagare,,,,,


Oj nu skiter jag i det blå skåpet ( tur jag har maginfluensa)
Annie
avslutad141023 är inte uppkopplad