Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-17, 18:23   #16
avslutad160201 avslutad160201 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2009
Inlägg: 50
Hear väl inget nytt att komma med precis men vill ändå understryka vikten av att samtidigt arbeta på något när man är ute och säljer.

Jag arbetar i en tyg- och garnaffär och har så gott som alltid något i händerna och det är ofta som jag får sålt något som jag håller på med. Vi har rätt stor "merförsäljning" i butiken tack vare detta.
Vi gör också saker på beställning, därför är det viktigt att alltid ha visitkort och att vara generösa med dem. Jag vet inte hur många gånger jag svarat i telefonen och tagit en order både en vecka och en månad efter att en kund har varit inne i butiken. - Jag såg en xxxx i ert fönster/skylt (eller liknande), vad tar ni för att göra en sån? När kan jag komma in och hämta den/eller kan ni skicka den?.....

Jag stickar och virkar iofs mest men utgår från att ovan saker går att föra över till sying också.


Du, det finns folk till allt....Personer med idiotiska kommentarer skall man bara njuta av!.......Och inse vilket gott liv man lever som inte har behov av att trycka ner andra!


Tänk på att de som gör saker de tycker om, lyckas bäst i livet! Lycka till!
avslutad160201 är inte uppkopplad   Svara med citat