Ämne: Huskylock
Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-04, 11:50   #2
bila bila är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2010
Inlägg: 1 848
Jag rekommenderar inte huslock, specillt inte dom billigare modellerna. Dom är billiga och du får vad du betalar för.
Det finns många huslock ute på beg markaden, en del gillar dom andra har stora problem, om det beror på ojämn kvalitet eller om det är fel på personkemin, vill jag inte yttra mig om, för då får jag på taftsen av alla huskvarna fans.

Satsa en istället på en brother 3034D, så får du en bättre maskin. Här i Sverige kostar den runt 5000 kr. Skickar du efter den från england kommer du undan med ungefär häften och dessutom får du ett startkit på köpet. Adapter brukar föja med också.
Med maskinen får du en bra DVD och bra bruksanvisning, som en normalkorkad nybörjare brukar kunna förstå.
Här kommer en länk som många på sysidan har anlitat och jag har inte hört att någon varit missnöjd.
http://www.sewingmachines.co.uk/brother3034_info.htm
Maskinen brukar dyka upp hemma hos dig på ca 4-5 arbetsdagar, fraktfritt.
Nästa alla som har köpt brukar kunna vara igång och sy efter högst en timme.

Det finns en film om maskinen på sidan jag länken jag avgav. Kolla Video part 1 och part 2. Så får du veta mer om maskinen.

Brother 3034D eller dennas storebro år prisvärda overlocknaskiner. Bra nybörjare maskin, för den som har begränsad budget.

Bäst och dyrast är babylockarna, helt suveräna min svindyra i inköp.
bila är inte uppkopplad   Svara med citat