Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-26, 19:52   #3
minikanin minikanin är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2011
Inlägg: 39
Citat:
Talla skrev: Visa inlägg
Jag hade beställt min Janome från England i början av hösten. Inte SMD, ett annat företag. Jag skickat ett mail först och frågat - inga problem sade dem och några dagar senare hämtade jag paketet på ICA. Visserligen frakten var inte billig, men totala kostnaden för maskinen och extra pressarfötter och bandkantare var ändå hälften av svenska försäljningspriset. Hm, jag vet inte om jag ska skriva här varifrån jag beställt. Har läst förut någonstans här på sysidan att det kanske inte är så bra att skriva i offentliga forum om de företag som fortfarande vågar skicka Janome till Sverige. Men jag bara sökte på nätet i UK.
Kolla i Annonser här på sysidan, det låg en Janome CPX till salu för väldigt bra pris.
åh tack för ditt svar! förstår om du inte vill skriva här! men jag har skickat dig ett privat meddelande om det skulle vara så att du vill svara där, skulle bli jätteglad då hittar tyvärr inget när jag googlar.... såg med att det fanns en janome här till salu men vilöl hemskt gärna ha en egen ny tack på förhand och som sagt vore supergulligt om du kikar på dina meddelande
minikanin är inte uppkopplad   Svara med citat