Visa ett inlägg
Gammal 2006-06-10, 12:33   #44
axyzvslut axyzvslut är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 1 377
Här följer en översättning.

Stitchitizers broderi program och mönster är en produktsom ägs av stitzhiteizer och är skyddade av copyright lagen.Titel och ägandeskap av program och mönster ägs av stitchitizer.( Dom ger dig en icke ensamrätt och icke överförbar licens.att använda de licensierade programmen och mönsterna i syfte att brodera eller liknande fixering vid något objekt.) All annan rätt tillfaller stitchiteizer och ingen copiering,återskappande,överföring ,ändring av mönsterprogrammet får bli gjorda utan skriftligt tillstånd.Varje möjlighet har tagits för att licensiera programmen ,mönstren och försäkra sig om tredje part klagan.I händelse av tredje parts klagan och krav skall den begränsas till det ursprungliga priset som betalats för ett licensierat program och mönster.Inga andra garantier ges .Denna produkt includerar bilder från CorelDraw 9 som är skyddad av copyright (upphovsrättsmanna lagen) av U.S,Canada och var som helst som den används under licens.Denna produkt inkluderar bilder från arttoday.com.


När jag tolkar detta så skulle jag kunna brodera på föremål och sälja föremålen om jag har köpt mönstet.

Senast redigerad av axyzvslut den 2006-06-10 klockan 12:50.
axyzvslut är inte uppkopplad   Svara med citat