Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-11, 01:51   #71
Samigabriell Samigabriell är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2007
Inlägg: 586
väcker den här tråden lite..

Hej alla vänner! jag har fått lite kalla fötter (inte bara för att det är kallt på golvet utan jag nyss vaknade av en tanke...

jag har sytt en liten pryl på lite skoj bara.... även till ett föreag i Tyskland... i mycket liten liten skala... kanske 20 per år. Dessa i sin tur finns med i deras webshop.
för ett par veckor sedan damp det ner en order... som var ansenligt större än så... jätte roligt att någon gillar det jag gör.. men jag var rätt nöjd med att göra några då och då...

nu till det som jag behöver ett svar eller vad som helst på... Jag har ju varit så smart (NOOOOT) att jag har Marimekko tyger... Scandinavisk desingn.. Finskt tyg (mitt påbrå) Tillverkat i Sverige av en skåning hahahha

har läst lite löst men är för "Hied" som vi säger här nere i södern.. jag har brått för en del av ordern reser till tyskland i morron...

Egentligen skulle jag inte vara så jätteledsen om jag inte skulle få använda tyget det kostar massor i den lilla skalan jag håller på med- Men om jag inte har det så förfaller ju hela grejen... kvar blir bara skåne.

Så vad gör jag??? Vad jag kan se i deras butik så nämns inte Marimekko alls. ( det ör jag som försett dem med texten)

så kan jag göra såhär??? (vill inte dra på mig uppmärksamhet här just nu när jag blvit osäker med att fråga Marimekko själva)
grejerna har även eget "varumärke"

så gurusarna??? vad säga ni kan
Samigabriell är inte uppkopplad   Svara med citat