Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-19, 20:34   #10
marie.s.g marie.s.g är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2011
Inlägg: 596
@ David
Jag måste väl kunna ha en åsikt angående hur man rent allmänt får se på det här med mer eller mindre balanserade inlägg?
1. Jag såg aldrig att du själv reagerade över det inlägget? Du kanske gick direkt på den som skrev det?
2. Två månader senare, Jarok hoppar in "Då och då finner man, även på detta trevliga forum, svar som är så sanslöst oförskämda att man baxnar." Visst, elegant retorik med "trevliga forum" och "sanslöst oförskämda", men jag tycker att det är dålig forumetikett att hoppa in i gamla trådar och enligt mitt synsätt överreagera och vara tämligen brysk själv. Dessutom å andras vägnar!
Jag är inte ett dyft generös, det har du varit själv med att inte säga något, förrän nu.
3. Precis som jag skrivit så är det inte så enkelt att bara gå till konsumentverket och tro att det skulle lösa sig. Jag håller alltså inte med dig om det du skrev. Det är naturligtvis något som TS kunde ha gjort men den springande punkten - om hon kunde sälja sina mössor, är inte som konsument utan som producent.

Så, jag tycker inte ditt inlägg var märkvärdigt, det som följde var osnyggt men inte helt off topic. Jaroks inlägg var mycket off topic och jag förstår inte hans syfte. Vill Jarok kan han lägga upp en egen tråd om etikettsfrågor och recensioner av gamla inlägg. Hade jag modererat den här tråden hade jag raderat Jaroks inlägg och alla följande, inklusive detta. Slut för min del.
marie.s.g är inte uppkopplad   Svara med citat