Visa ett inlägg
Gammal 2005-12-11, 12:04   #12
avsl090302 avsl090302 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2004
Inlägg: 194
Min mamma gjorde en cementerad tror jag (fast hon var bara dryga 50), fast hon gick i flera månader med kryckor. Hon fick bara markera med benet.
Hon blev bra efter ett antal månader och ffa smärtfri relativt direkt. Hon opererade också diskbråck så vi är en riktigt krasslig familj.:-)

Nåja, du har ju tur som kan sy under konvalecensen, annars blir det ju jättetrist. Har själv legat i flera månader periodvis i mitt vuxna liv pga ryggskott och diskbråck, så jag vet hur sådant tär på humöret.

När man har legat pall ett par veckor då bubblar man inte precis av entusiasm, och när man sen har börjat komma på benen säger man att man ska aldrig aldrig glömma att vara tacksam för vart steg man kan ta... tja, sen går det ju över efter ett par månader, då har man glömt, tills nästa gång man ligger där..:-)

Det är fyra år sen jag opererades och faktiskt så är jag dock tacksam ofta ofta än i dag.

Så det gäller väl att ta vara på alla bra dagar.

Och du har ju tur som kan ägna dig åt ditt intresse iaf, och så har du ju nätet och sysidan att kolla in...:-)
avsl090302 är inte uppkopplad   Svara med citat