Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-13, 15:40   #7
Ann-Marie Ann-Marie är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2003
Inlägg: 1 649
Asch så tråkigt. Jag trodde det skulle fungera bättre med Windows 7. Jag hade aldrig 3D utan det före som hette VIP och det fungerade ju inte alls med Vista 64 bitar så därför köpte jag 4D, den enklare versionen men den kostade ju i alla fall några tusenlappar.
Jag har antagligen "blåst" två personliga kort nu men jag håller på att köra igång makens laptop med XP sen 2002 som är seg som sirap, håller på att uppdatera Windows och sen ska jag lägga in 4D igen och se om det går. Den gamla reader/writern fungerade varken på Vista 64, XP 32 eller i Windows 7 när jag prövade i veckan och symaskinen vrålar riktigt när jag prövar d-carden. jag litar inte på Huskvarnas support, jag kontaktade dem via deras hemsida november 2009 och våren 2010 och har inte fått svar än men när jag ringde Huskvarna i Jönköping en gång för flera år sen fick jag bra hjälp men det var före 4D. Det borde som du säger, gå att nollställa kortet men frågan är om Huskvarna alls vill engagera sig. Man blir lite less och trött.
Att korten är förbrukningsvara kan jag förstår, de blir väl slitna i det där guldfärgade chipset, men det borde komma upp en förklaring i datorn när man försöker öppna dem annat än Runtime Error som det gör för mig.Om jag skulle köpa en ny broderimaskin så vete 17 om det skulle bli en Huskvarna men det ger sig själv eftersom de är så pass dyra och mitt intresse är inte tillräckligt stort för att investera i en maskin, det var inte mitt livs bästa köp precis.
Ann-Marie är inte uppkopplad   Svara med citat