Visa ett inlägg
Gammal 2009-10-11, 19:05   #14
Gila Gila är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2008
Inlägg: 21
Citat:
Bellasmamma skrev: Visa inlägg
Okej, tråden är ett halvår gammal men jag tar upp den ändå! Prismässigt, ni som varit där, hur ligger Dollys tyger och Sundbybergs Textilcentrum? Okej? Prisvärt? Billigt? Jag är särskilt intresserad av modetyger, velour, trikå och bomullstyger.

Jag gillar att handla från Stoff & Stil, på nätet, för de har så bra priser men det är ju lite trist med frakt på varenda beställning plus att man inte får klämma och känna. Men om jag ska kånka iväg med barn och barnvagn till andra sidan stan skulle jag vilja veta att butiken är "värd" det.
Jag bor i Sundbyberg och är då och då in till Textilcentrum och handlar. Det är mycket prisvärt. Lokalen är dock rätt sliten och liten...om man inte får komma bakom "kulisserna" där grossister och lajvare får handla...där finns ännu mera tyger...

Det finns massor av knappar, snedslån är billig (5 kr/m) och dragkedjor är också prisvärda. Finns även en stuvbitshylla där du, om du har tur , kan fynda ibland. Dock inte alltid.

I Luleå finns väl Ohlssons tyger om jag inte minns fel...(har bott där uppe också).
Gila är inte uppkopplad   Svara med citat