Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-20, 10:27   #3
Elin.M. Elin.M. är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2009
Inlägg: 130
Jag kollar på "alla nya bilder" och sedan "nya inlägg" i forum. Det är lightversionen av sysidesanvändningen för man har ju inte alltid så mycket tid (och bilderna blir ju så små på mobilen så jag sitter helst vid datorn). Om jag har en fråga om något särskilt så söker jag i gamla trådar, det finns otroligt mycket att hämta!

Om jag har mera tid kollar jag om någon av mina kommentarer fått kommentar tillbaka (tack för info om djurtyget förresten Symamsell). Jag loggar inte in varje gång, bara om jag ser något jag vill kommentera eller en tråd jag vill svara på. Det är ju jättekul när man själv får kommentarer men det blir kanske inte så mycket när man själv lägger ut bilder så sällan Tittar fåfängt till "min sida" också, inte heller där så mycket action. Ibland kollar jag vilka av mina bilder som folk tittat på och undrar lite hur de hittade dit...

Recensioner tittar jag aldrig på och knappt heller på annonser. Läser någon blogg på måfå ibland och slökollar runt lite på användarprofiler. Återkommer då och då till sidor/personer jag har swappat med eller som har lämnat kommentarer till mig.
Elin.M. är inte uppkopplad   Svara med citat