Ämne: Rökluft..
Visa ett inlägg
Gammal 2009-01-28, 18:59   #37
traktor traktor är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2008
Inlägg: 103
Citat:
Ann1e skrev: Visa inlägg
Jag tar numer på mej mina stallkläder (nej jag är inte allergiskt mot djur) när jag åker till affären. Varför skall jag ta hänsyn när rökarna inte gör det? Jag tänker inte längre be om ursäkt för att jag vill andas! Ni som röker ta fram ett smalt sugrör och försök andas igenom den, för det är så det är för mej och alla andra allergiska.

Så nu har jag öst ur mej! Så j.....a trött på rökare!
Ja jag vet inte vad man ska säga om ett sådant dubbelmoraliskt beteende!!!! Får en känsla av att Du tar på Dig stallkläderna för att visa alla Du har råd att ägna Dig åt ridsport. Vi vanliga bönder åker inte in till stan i våra lagårdskläder utan vi duschar och byter om efter dagens förvärv i stallet och lagårn. Men vill man va fin får andra lida pin eller. Ta och tänk om och som sagt... tänk om!!! Håller med Delfintua om att vi röker iallafall inte inne i affärer. Där har vi förståndet på plats"!! Men inte Du uppenbarligen. Har Du någon gång funderat på hur många små barn Du har skickat med hysteriska föräldrar till akuten??? Kan bara säga - FY FANKEN vilken egotrippad person Du är.
SOM MAN SÅR FÅR MAN SKÖRDA glöm inte det!!!!

Ps. Blir bestört när en forumvärd beter sig som Du gör när Du ska i mina ögon sak föregå med gott exempel! Så var man väl rökt på det här forumet? Ett fall för admin eller????Ds.
traktor är inte uppkopplad