Visa ett inlägg
Gammal 2007-10-06, 18:20   #17
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Trevliga skor.

Ja, nu går jag i vanliga "gympadojor" (ok, rosa är de!) dag ut och dag in..

Förr i tiden köpte jag skor online och sket i att jag fick ont av att bära skor. Det är lite jobbigt eftersom jag har lite udda form på mina fötter, och inte på vanligt sätt. Jag har smal fot, all good, men jag har HÖG fot. (tack vare hålfot, har bergis 1 cm luft under) så jag har ofta problem med att få in foten eller oftast så får jag jätteont och skavsår ovanpå.. Snörskor är bäst för mig. Men förr i tiden så plågade jag mig igenom! Men vissa mary janes med justerbara remmar är ju bra. Ja, jag köpte skor på måfå och storleken stämde ju inte alltid! Och så är amerikanska skor så breda... Jo jag vet jag köpte från "plus-sajt" men jag ville pga billig pris och jättefina skor som man aldrig ser i sverige! så jag gick runt i jättebreda skor, fel storlek, klämmandes på min ovansida av fot, etc... dumheter!

Och jag tycker fortfarande om buffaloskor, så det så. Färgglada med raka sidor (lite utvälvda). Fick aldrig tag på ett par eftersom jag tyckte de var fula då de var som populärast och fanns många billiga kloner... Lite dumt, va.

Men ja som sagt, nu är jag för bekväm av mig och går runt i mina rosa gympadojor.... eller röda träskor till sommar!
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat