Visa ett inlägg
Gammal 2006-03-09, 00:14   #9
monitcha monitcha är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2006
Inlägg: 11
den kom idag...

Hej allihop... Idag kom min nya symaskin, levererans ända till dörren. Det gick snabbt!
Fick en jättefin symaskin som verkar funka bra och en massa roliga extra tillbehör. Sladden var bara att byta ut. Har bara hunnit prova den lite snabbt, sydde i en pytteliten trikåtygbit som fastnade så jag var tvungen att skruva av lite saker för att få bort den...
Men hur som helst så verkar allt ok, fick en bra symaskin till nästan halva priset. Nu får man ju bara hoppas att den inte går sönder, men kanske kanske går det att prata med lokala janomeåterförsäljare om det skulle bli nåt strul, Janome lämnar 5 års garanti och garantin är väl internationell så det borde gå att lösa på något sätt, annars får jag skicka den till England. De hävdar iallafall att de står för alla kostnader under garantitiden, inkluderat frakten till och från England.
Så om någon går och funderar på att köpa så är mitt tips att handla där jag handlade. Av alla ställen jag kollat upp var det billigast och snabba var de ju också.
//Monica

hoppas att Gerd har blivit bättre i armen så hon kan börja sy igen...

Senast redigerad av monitcha den 2006-03-09 klockan 00:18.
monitcha är inte uppkopplad   Svara med citat