Visa ett inlägg
Gammal 2019-09-30, 17:25   #11
Gumpan58 Gumpan58 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2007
Inlägg: 2 464
Självklart ska du ta det från grunden. I lugn och ro. Skynda långsamt. Sakta och väl slår ingen ihjäl. Finns ett ordspråk här uppe i Norr.

Du skulle nog ha nytta av lite litteratur. Den kan du köpa via antikvariat eller låna på bibliotek t ex. Kanske smartast att börja och kolla på biblioteket. Då kan du läsa om ert språk är kalibrerat och sättet som författaren förklarar på, om det passar dig.

När du kommit över tröskeln ska du se att det kommer att gå med en himla fart. Det är bara en tidsfråga innan du kommer att göra dina egna ändringar och skapelser

Kom ihåg! Det är aldrig för sent att ge upp!!!
Tålamod, noggrannhet och sprättare är sömmerskans bästa vän.
Vi finns här, det är bara att fråga på.
Jag t ex kanske inte alltid är ute varje dag. Det finns ju andra. Är sängliggandes just nu så då blir det att jag är ute mera.

Men du kan nå mig och övr medlemmar gör du det genom att klicka på namnet som är understruket till vänster på t ex denna sida, sedan på Visa min allmänna profil, därefter högst upp till höger klickar du på, i en streckad ruta, Kontakta medlem då kommer det upp så att du kan skriva ett mail till den som du söker kontakt med. Det kan ju vara så att man är otålig och inte vill eller kan vänta och behöver hjälp.

Ha nu riktigt skoj! Varmt Lycka till!!!
Gumpan58 är inte uppkopplad   Svara med citat