Visa ett inlägg
Gammal 2008-10-27, 19:48   #28
millsing millsing är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 832
Ännu en åsikt i debatten......

Anledningen till att jag så ofta besöker sysidan är att jag tycker den känns fräsch med en bra atmosfär i forumet. Jag får inspiration, råd och tips och framförallt (för det mesta akut) hjälp när jag stött på olika typer av handarbets- och syproblem. Och det är helt underbart, jag blir lika glad och upprymd varje gång. Alla idéer och all inspiration är toppen!!

Och är det inte just det vi alla sytokar vill ha??? Då måste det till någon eller några som håller i taktpinnen så att detta bibehålls. Blanda inte in integritet och annat i moderatordiskussionen för känner man så ska man helt enkelt avstå från alla typer av internetforum. Alla har vi våra åsikter om allt men själva kärnan är ju något som vi alla delar i form av vårt intresse för nål och tråd etc.

Jag tycker det känns bra att någon håller ett öga på oss så slipper jag ägna tanke och energi åt det utan kan helt och hållet koncentrera mig på allt som har med handarbete att göra. Gillar jag inte någons alster så surfar jag förbi och skriver någon massor av stavfel i sitt inlägg så tar det bara lite längre att läsa men det går ju också att hoppa över....

Avslutningsvis, tack ännu en gång för en superbra sida och en helt fantastisk idé!!!! Jag är fortfarande beroende....
millsing är inte uppkopplad   Svara med citat