Visa ett inlägg
Gammal 2023-02-13, 15:42   #11
Gumpan58 Gumpan58 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2007
Inlägg: 2 464
Citat:
Axelida skrev: Visa inlägg
Jag kan inte ta mig till någon återförsäljare av flera skäl. Hade jag kunnat det hade jag ju kunnat få råd hos någon/några sådana och också provat maskiner.

Ber om ursäkt om det var fel att fråga här. Ni kanske inte är så intresserade av att ha folk med olika funktionsnedsättningar i forumet, som ställer ovanliga frågor? I mitt fall är det synproblem och faktiskt annat också som gör det bökigare för mig, bl a då när jag nu vill köpa en symaskin. Tyckte att jag läste reglerna innan och också råden om symaskinsköp, men jag kanske missade något. Sen är det ju svårt att veta vilka maskiner ni som är på forumet har provat, så det är okej att ställa frågor om dem. Ber om ursäkt och lovar att inte förstöra forumet igen.
Det är absolut inte fel att fråga här. Jag har också funktionsnedsättning dock inte då det gäller syn. Det är svårt att råda dig att köpa. Vi är alla unika och har olika behov både friska och vi med funktionsnedsättningar.

Är det inte möjligt via färdtjänst och ledsagare att fixa så att du kan få komma iväg och kolla på symaskiner. Jag känner att jag kan inte råda dig då jag inte vet hur du ser och dina behov. Vore så tråkigt om det blev fel. Att det visar sig att maskinen inte funkar för dina behov.

Håller tummarna för att du får hjälp och får tag i en symaskin som du blir nöjd med.
Gumpan58 är inte uppkopplad   Svara med citat