Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-21, 20:45   #14
BodilN BodilN är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 470
Jag brukar oftast kolla nya foruminlägg, nästan alltid via Dagens inlägg och läser det som verkar intressant, ibland håller jag muspekaren på rubriken för att se vad det handlar om när det inte står så tydligt i rubriken vad det handlar om. Jag skriver ett inlägg om jag tror att jag har något att bidra med.

Sen kollar jag bloggarna, nu har jag börjat använda fliken Bloggar, då ser jag fler inlägg. Här vore det kul om man kunde se första och andra raden på blogginlägget, då får man ett hum om vad det handlar om. Jag är lite dålig på att kommentera i bloggarna, skall försöka bli bättre på det.

Sen blir det bildkoll. Det är så roligt att se hur kreativa alla är och jag försöker kommentera. Här har jag ett önskemål. Det vore praktiskt med Föregående- och Nästa-knappar. Då kan man snabbt ta sig till nästa bild istället för att gå tillbaka till startsidan för bilderna hela tiden. Idag finns de två senast inlagda bilderna på startsidan, kanske kunde det utökas till några fler, fem kanske.

Nyheter läser jag av och till.

Om jag ändå håller på och önskar mig saker så önskar jag mig en funktion som finns på Sysidans systersida - Händelser. Då får man snabbt en överblick om vad som hänt sen sist man var inloggad. Jag skulle vilja se om man fått en kommentar i sin egen blogg, svar på en kommentar man givit i någons blogg och svar på en bildkommentar man gett.

Ibland tar jag bara en snabbbtitt på Sysidan men då loggar jag oftast inte in, ibland är jag här en längre stund och då loggar jag in.
BodilN är inte uppkopplad   Svara med citat