Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-23, 22:43   #24
FashionFool FashionFool är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2011
Inlägg: 44
Jo jag vet! Planen för mig var att fortsätta där efter jag hade gjort klar den här utbildningen. Jag blev ledsen att de la ner dem, hade hört mycket gott om den utbildningen. Var som ett slag i magen.

Efter tillskärarakademins-mönsterkonstruktionsutbildning hade jag tänkt börja på boråstextilhögskola.Fast inget är ju hugget i sten. Just nu är det viktigaste att få chansen att gå om trean, det ser inte ljust ut för min del. Jag har visst blivit för gammal "/

Det är nog på båda hållen. Lärarna är inte intresserade att lära ut känns det som. Idag var jag upp dit och frågade om mönsterkonstruktion, hittade lite som jag ville kopiera. Frågan blev mer om jag skulle betala för kopiorna än det fanns mera information att tillgå.

En lärare där är så osäker så att hon gör mig osäker. Det känns som det fattas engagemang och framåtanda av lärarna. Jag vore väldigt glad om läraren hade tagit gesällbrev och kan sin sak. Inte velade på frågor.

Fast eleverna är inte bättre, skriker och gnäller. Jag vill så mycket men jag får inte ut information jag skulle behöva. Medan de andra vill göra så lite som möjligt.

Jag har försökt trycka på att det är konstigt att man kan ha en textilutbildning utan mönsterkonstruktion. Tja, det blev inget mer med det.
FashionFool är inte uppkopplad   Svara med citat