Visa ett inlägg
Gammal 2007-11-07, 21:22   #33
irene28 irene28 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 59
ZIG zag M M

hej Janne!
Tycker inte du att det är ännu ynkligare av HQ att låta kunderna byta delarna själv? och om jag inte kan göra detta! Eller får hjälp av min man,
något går sönder, hur ser detta kundvänliga företaget på detta? Gäller då garatin på "hemarbetet"? Bra undrar, SE:n är faktiskt för mig en dyr maskin, och vad jag hört från HQ får man på inga villkor lossa "fasta" skruvar och peta själv i maskinen, för då kan jag lossa alla skruvar och rengöra den själv, är det OK?
Sedan om företaget startade på 1800-talet så hade varit kul om HQ på 2000-talet hade utvecklats till datavärlden, dom har ju haft några århundranden på sig, så att säga.Du säger också att inte bytet av knivar m m kostar 800:-
vad uppskatar du kostnaden, för detta pris fick jag av min försäljare och till råga på allt skulle jag få vara utan maskin i cirka 14 dagar!
Samt nämna 4D som med alla program kostar 18.000,
det är otroligt. Visserligen kostar tekniken, men 18.000:-. '
Samt nedlägvgningen av ZIC ZAG ynkedom, förstod att det bara handlar om USA för HQ, eftersom det är ett stort land med många ev bilvande kunder,
Men se även till att era svenska kunder trivs hos
er, För hade vi gjort det fullt ut så hade denna diskussion aldrig blivit av.Skulle vara tacksam om du Janne kan svara på mina frågor,eftersom inom HQ får jag olika svar, kanske att du kan det rätta svaret. Vill så gärna bryta med HQ efter inräknat min mammas använding av HQ och mina år blir det tillsammans ung lite över 68 år.
irene
irene28 är inte uppkopplad   Svara med citat