Visa ett inlägg
Gammal 2008-10-15, 22:24   #2
ichigo ichigo är inte uppkopplad

Citat:
chery skrev: Visa inlägg
Miraclean är super tycker jag. Det är som ett sudd och den förintas efterhand som man använder den. man skulle kunna säga att det är som vim i fast form, den tar allt. När jag jobbade som lokalvårdare var det den som fick ta dom tuffaste fläckarna på bord bl.a. Ritat på skolbänkarna var en barnlek för den svampen. Vet att den smular, men det är just för att den förintas. Fukta bara en liten hörna i taget så varar den längre. Till rengöring av dockor borde den vara suverän. Jag älskar den svampen.
Men varför ska den förintas då? Det blir ju smuligt (smulor man måste städa upp) och riktig slöseri med svampar. Ser ingen poäng med att den ska förintas? originalet höll bättre, då kan man skölja av och använda flera gånger. Jag använder på dockor, vinylkropp är ju lite klistrig eller hur man säger det, och suger tag i svampen, och då smulas miraclean för fort, innan man är färdig och man får gå genom många svampar för en enda docka. Medan med Mr Clean originalet kan jag spara svampen och använda flera gånger.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat