Visa ett inlägg
Gammal 2008-10-09, 12:17   #40
Victoria_AB Victoria_AB är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2005
Inlägg: 87
Thumbs up Jag har också handlat från tyg.se

Jag har nu hunnit beställa ett par gånger från "tyg.se", så jag har blivit riktigt förtjust i den tyska webb-shoppen. Jag är glad att de har en svensk webbsida eftersom jag inte kan ett ord tyska. Jag beställer oftast bara bomullstyger och de bomullstyger jag hunnit tvätta har jag kört i 60 grader oavsett 30 graders-märkning, och det har inte varit några problem. Men visst, det gör jag ju på egen risk.

Som alltid skall man ju beställa tygprover först om man inte vill bli överraskad vad gäller färg och kvalitet, så det rekommenderar jag. Jag tycker också priserna är riktigt bra, jag har gjort många fynd. Jag gillar också "Stoff och Stil" och har beställt mycket därifrån men tycker att det är trevligt att "tyg.se" kan konkurrera med dom vad gäller utbud och priser. Jag gillar att ha mycket att välja på och tycker att ju fler webbshoppar med tyger desto bättre. Jag tycker också att kontakten och servicen från "tyg.se" är mycket bra. Man får dessutom sina tyger hemkörda antingen med posten eller DHL trots billig enhetsfrakt på 83,32 kr. Jätteskönt att slippa åka och hämta dom hos sitt postombud. Jag fick precis min andra beställning med tyger idag så just nu sitter jag och småtrallar och nyper i mina nya fina tyger.
Victoria_AB är inte uppkopplad   Svara med citat