Citat:
FNiX skrev:
du blir påhoppad för att du lägger en Off topic diskussion i vårat ämne VILKET ÄR EMOT REGLERNA!!!
! Och jo du har blivit omnedd att tala med ulrika i halloweentråden!
Föreslår att vi fortsätter originaldiskussionen här det vill säga OM JULSWAPEN tills en admin säger något annat!
|
Ursäkta att det kommer ytterligare ett inlägg från mig. Men jag uppfattade inte att "du" i halloweenswappen avsåg mig. Sen har någon missat det här i forumreglerna.
"Respektera andras åsikter
Ibland har andra medlemmar helt andra åsikter. Det måste man respektera; diskutera sakfrågan utan att gå till personangrepp."
Bara för att jag hade en fråga och åsikt som inte passade så legitimerar inte det ett påhopp.
"OCH VILL NI DISKUTERA SWAPEN (det vill säga regler bilder etc) så tala gärna här! ANNARS KAN NI SKAPA EN EGEN TRÅD OM VILKA SAKER SOM FÅR EXISTERA HÄR ELLER INTE !!!
Om någon nu uppfattar mig som otrevlig så är ju det tråkigt men det är inte särskilt trevligt att kidnappa andras trådar för gnäll heller!"
Existensfrågan har aldrig varit på tapeten, inte från mitt håll ialla fall. Men det är ju en tolkningsfråga av den som läser. Avsaknade av information var något jag hade synpunkter på och att behöva söka extern sida för att få den. Dessutom att behöva ha en blogg för att vara med.
På sysidan i forumet läser vi direkt swapreglerna ang aktuell swap och inte behöver vi blogg heller. Nu finns ju reglerna med här men inte i första inlägget. Så en sak till... det är ofint att skrika.
Tach och hej nu kan ni fortsätta med sakfrågan, vad den nu var.
Tillägg:
För att förtydliga mig så uppfattar jag det så här, exempel.Mycket förenklad..
Jag har en fråga.... men den får du veta på den här adressen
http://www.vadsomhelst.com