Gisses. Låter som att det är dags att skaffa annan programvara för att kunna göra det jag behöver. Oval blev den en gång när jag försökte mig på att förstora.
Den delen till vänster är det som strular med att sicksacken inte hänger med innuti broderiet när jag försökte mig på att förstora "eländet". Sicksacken ligger som färg2.
På onsdag får jag en större storlek av JoAnn som har stygnsatt broderiet. Kan jag splitta själv i Customizer och i så fall hur gör jag då. Jag har försökt kolla men hittar ingen information om det. När jag har broderat storleken som du splittade åt mig så har jag lyckats bra med att passa ihop delarna. Några stygn för hand har det blivit för att täcka ordentligt men det var jag beredd på. Om det glipar någon mm i höjdled gör det ingenting för dansaren står inte still på scenen och det är få som kommer granska klänningarna så noga som vi som syr gör. Ser det bra ut på en meters avstånd är det bra. Jag kan försöka lägga upp en bild på hur det blir när jag har broderat den.
|