Visa ett inlägg
Gammal 2008-09-20, 22:36   #13
chery chery är inte uppkopplad

Du får förlåta minx, men nu måste jag protestera. Jag älskar att arbeta med händerna så långt jag nu kan. Det har jag gjort i hela mitt liv.Nu är det dessutom värdefull arbetsträning för mina händer. MEN jag har inget intresse av att göra babypaket för att skänkas bort. Jag gör dom saker jag vill och säljer det jag kan. Jag har all tid i världen så den tar jag inte betalt för. Det enda jag vill är att få en liten slant till material så man kan få det att gå runt. Det är svårt att ta mycket betalt för då skulle ingen köpa, men jag skulle aldrig få för mig att skänka bort det jag gör såvida jag inte får en förfrågan att hjälpa till att göra något för insamling. Jag tycker inte du ska hacka på oss som har det som hobby. Om du tycker det blir svårt att sätta höga priser bland dom som inte vill gå så högt så får du hitta dom ställen som är till för dom som lever på det där du kan sätta högre priser. DET ÄR INTE SKAMLIGT ATT SÄTTA DET PRIS MAN VILL! DET ÄR UPP TILL VAR OCH EN. Alla har vi olika orsaker till varför vi säljer och då även olika orsaker till det pris vi sätter!
chery är inte uppkopplad   Svara med citat