Ämne: Hello Kitty
Visa ett inlägg
Gammal 2008-09-09, 17:21   #17
madeluc madeluc är inte uppkopplad

Ja,jag vet det eftersom jag har hållit på med maskinbroderi sedan 1996, så inne har jag den kunskapen. Har även ett antal programvaror då jag har hela tiden uppdaterat mig vad det gäller både maskiner och programvaror.

Jag vet att man kan köpa vilka broderier som helst och även konvertera dem till det fil formatet man använder. Men detta gäller inte Brothers Disneykort som är gjorda för att endast kunna användas i deras Disney maskiner.
Att det sedan finns möjlighet att få tag i dem ändå vet jag också att det är fullt möjligt, det gör ju inte saken laglig för det, eller?

Jag har arbetat i symaskinsbutiken som bl a säljer Brother. Har även varit med på mässor där jag pratat med generalagenten för Brother om detta med crackningen av deras licenserade Disneykort. Så jag tror mig veta att jag har ganska bra kunskap om just detta.

Vad det gäller Brother övriga broderikort så är det som du säger helt ok att köpa och konvertera den till det format man själv använder.
T ex hus,vip, vp3 eller senare format av husqvarnas filformat som jag förstår du använder, men inte just dessa Disney broderier som ligger på kort eller i Disney maskinerna
madeluc är inte uppkopplad   Svara med citat