Jaa... meningen med tråden var väl inte att peka ut nån eller få nån att känna sig skyldig

Det var mest en liten fundering över en iakttagelse.
Men om du känner dig manad att kommentera mera, så varför inte
Men (detta nu riktat till alla), varför måste vi vara såna kärringar *skratt*

Vi är så rädda att såra nån annan och så tycker man alltid att man måste försöka hitta nåt positivt i allt etc. Såklart det är goda egenskaper. Men att alltid försöka vara "snäll" är inte alltid snällt, om ni fattar vad jag menar!?
Som Patricia sa så vill folk säkert också ta emot positiv kritik, inte bara berömmande ord! Om nån tittar på mian bilder och har nåt tips om hur jag kunnat göra nåt bättre, så tar jag gärna emot det tipset! Fast alla funkar ju olika. Så som redan påpekats kan man ju nämna i bildtexten att man gärna tar emot positiv kritik *reminder to self*
Men för att se på det från ett annat håll; det finns ju faktiskt fula saker också! Där kommer ju det fria valet in då. Man måste ju inte kommentera allt.
Vissa saker tycker man är dyng-fula, endera för att dom är dåligt gjorda eller för att det inte är ens stil. Andra så har man bara inget att säga nåt om. Då är det ju helt OK att strunta i att kommentera.
Men annars så om man tittar på en bild och tänkter "Oj, va fint", då kan man ju skriva det också!

Gläder säkert den som lagt upp bilden.
Fast ärligt talat, så ibland brukar jag faktiskt skriva "Tja, jag tycker ju inte det var snyggt, för det är inte min stil. Men det syns att du gjort ett väldigt bra arbete" eller liknande. Så man måste ju itne alltid vara super-gullig heller
Som sagt var, vill inte komma med pekpinne osv. Bara funderar och filosofierar lite, en tråkig dag på jobbet *skratt*