Nog har det blivit lite mindre kommentarer på sysidan men det är alltid lite lugnare på sommaren och i helger så delvis beror det nog på det.
Men samtidigt håller jag med både stenbeckan och chery att det är roligare att kommentera om man ser vad det föreställer och att den som lägger upp bilden själv skriver lite om bilden också.
Är det bara en bild utan text så kommenterar jag den bara om den utmärker sig på något sätt t.ex. mycket snygg, annorlunda eller välgjord etc.
Jag tycker också att det lite synd om någon lägger upp många bilder på en gång även om det är fina saker åtminstone min fantasi att skriva något mer en bära "snyggt" räcker inte till då.
Några på sysidan verkar också lägga upp bilder som lite "reklam" för det är samma saker de lägger upp och då kommenterar jag inte alla dessa saker även om de är fina.
Jag tycker sysidan är så bra med alla fina saker som man får se bilder på och alla tips man får så jag kommer fortsätta att vandra här och skriva mina kommentarer så ofta jag har tid.
En liknande diskussion har varit uppe här tidigare
http://www.sysidan.se/forum/showthre...=&pagenumber=1