Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-27, 21:57   #5
yuleidy yuleidy är inte uppkopplad

Jag gissade nästan att någon skulle ta illa upp och inte ta det hela på skoj. Vågar inte publicera något på denna sida längre.
Tur att jag inte skrivit texten själv utan fått den via mailen och kände igen mycket från mitt eget liv och kunde skratta igenkännande så jag ville dela med mig.
Har fyra par sammetsbruna ögon hemma. En karl (Norrlandsfödd) en dotter (Colombianskt ursprung) och ett par norrlandsfödda döttrar. Så brunögda har vi även här utan vare sig smittorisk eller uppfostransproblem. Dock svårighet med införsel eller snarare bortförsel av blivande föräldrar.
Att inte kunna ta något på skoj ligger nog mer den egna själsvkänslan än i andras tankar kring en som person eller par.

Det var absolut inte meningen att såra någon.
Hur många skämt dras inte om Norrlänningar ? Inte bryr jag mig om det jag är stolt över vår landsända, våra rikedomar, kultur, dialekt och allt annat... som tex. midnattsolen som lyser utanför mitt fönster just nu.

/Yuleidy (min dotters Colombianska namn, flickan som jag älskar allra mest och är stoltast över, över allt annat)
yuleidy är inte uppkopplad   Svara med citat