Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-30, 13:48   #25
Gerda Gerda är inte uppkopplad

Nu har jag varit här och verkligen tagit mig tid och kikat runt och tyvärr så tycker jag nog att det fortfarande kan vara trist ibland när det är en massa bilder av samma saker efter varandra, då orkar jag inte kika på alla. Jag tycker det är synd när det blir så eftersom det mesta är så fint. Ett litet tips från en som kastar sten i glashus (jag har ingen kamera tyvärr) lägg inte upp alla dina bilder på en gång utan ta några i taget då tror jag det blir mer intressant.
Sedan undrar jag också hur det är med "annonsering" på sysidan, idag har jag hittat flera som jag tycker gör smygreklam för att kunna sälja sina saker som de gjort och ändå är jag ingen van sysidebesökare. Jag har tyckt att det varit så roligt att gå in och kika på hur duktiga alla är ung som gammal, kille som tjej och alla som vågar prova att göra nya saker. Jag blir lite besviken när jag upptäcker att det är "proffs" som vill göra reklam för sina saker och sälja.
Usch nu har jag gnällt igen men jag tyckte jag ville väcka den här diskussionen igen eftersom jag upptäckt att det inte hänt så mycket.
Jag hoppas att ni fortsätter lägga ut era fina och annorlunda saker, gärna med en beskrivning också vad det är och hur ni gjort det.
Gerda är inte uppkopplad   Svara med citat