Min swapkompis har varit inne på min blogg och lämnat ett anonymt meddelande (hur gör man sånt?)... känns lite kittlande att det sitter någon därute och studerar mig just nu för att få till det!
MEN tänk inte för mycket . jag blir glad för ALLT! Jag tycker själva hemlighetsmakeriet är så himla kul att det nästan räcker!
Själv har jag shoppat lite material idag och skall börja på något litet nu...
Dotterns stickade klänning som jag skriver om på bloggen får alltså ligga ett tag, men det finns en viss anknytning till det som jag skall göra nu i alla fall!
Var föresten inne och kollade lite på mottagarens blogg (haha, jag har varit inne på alla era bloggar, så det går inte lista ut vem jag skall ge till den vägen!) och såg att om hon genomför ett projekt hon skriver om så kan det matcha det som jag skall göra till henne ganska så bra - tycker jag!
Men hör ni, ni får ju lägga ut lite ledtrådar på era bloggar, jag är ju inne och kollar varje dag för jag tycker det är så spännande, men ännu är det väl bara Laura som lagt ut något som man kan börja fundera över! Och det gör jag, jag har en liten tanke faktiskt...
Men den tanken behåller jag för mig själv!!!