Visa ett inlägg
Gammal 2008-04-13, 07:15   #87
ichigo ichigo är inte uppkopplad

Det är roligt att du är nöjd.
Jag har också köpt av Russell, en brodyrmaskin som kostar 3000 kr billigare än i Sverige inkl frakt och också då fick jag jättemånga saker. Trådrullar, saxar, trådhållare, nålar, sytillbehör, kortläsare, kort, programvara. Riktigt många saker fick jag gratis. Så det är inte bara 3000 kr man sparat på i skillnad mellan Sverige och England (inkl frakt) utan ännu mer eftersom man får dessa gratissaker också! Saxarna tycker jag är av bra kvalite, även för mig som är vänsterhänt. Och de 50 trådarna fungerar helt bra att sy med. Och förstås är jag glad över att få kortläsare och programvara gratis.

Jag rekommenderar dem verkligen.

Det enda som jag tycker är lite "dåligt" är att man inte kan testa symaskinerna, men ingenting hindrar dig från att besöka lokala butiker och prova på symaskiner där, och sen anteckna dessa maskiner du gillar, och köpa dessa online.
Om du känner att det är "elakt" kan du alltid säga att, "ja jag vill köpa maskinen, men jag vet en ställe där jag kan få för 3000 kr billigare" så får de chans att matcha priset eller förlora dig som kund. Men då får du glömma att få alla dessa saker gratis. Ingen chans efter sådan prutning.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat