Efter att ha gått webdesign så har jag lärt mig en hel del när det gäller detta med olika webläsare med mera.
Anledningen till att scrolllisterna är borta är det att jag helt enkelt tycker att det är sjukt fult och har valt bort dessa, men i och med att jag gjort det så är det ju självklart att jag måste anpassa sidan så att så många som möjligt kan se den.
Får klura mer på det och lägga ner mer än 3 timmar på den, haha, jag vill ju att allt ska gå så fort som möjligt, tålamod är inte något jag har (:
Detta med första sidan är något jag lade till klockan 3 i natt bara för att jag hade gjort en engelsk sida också, den är bara där just nu och index sidan kommer självklart att gå i samma layout som resten av sidan och pyntas lite med bilder m.m.
Jag vill tacka alla som sagt vad de tyckt om sidan, jag blev rätt nöjd med layouten och skall ordna detta med att menyerna är lite stora.
Detta med att texten är 'fel' tycker jag själv inte gör så mycket eftersom det endast är korta ord. tycker att då kan man få anstränga sig lite (:
|