Visa ett inlägg
Gammal 2008-03-01, 21:40   #54
Gumpan58 Gumpan58 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2007
Inlägg: 2 472
Thumbs up Jag gråter av glädje

å dina vägnar. Oj, så roligt. Vad glad jag blir vännen. Djur är så underbara. De ger så mycket tillbaka.

Du kommer att plåga dig och ha ont. Men ett lyckligt litet troll kommer att skratta och le inombords. Men det är det pris som vi får betala för att få leva fläckvis. Själen måste också få sitt.

Verktygen hittar du efter vägen. Varken du eller jag kan gå den breda vägen som de andra vandrar på. Vår väg är smal och slingrig men kantad av diamanter. Många vinster. De andra tar för självklart och givet är stora segrar för oss när vi väl når dem.

Jag antar att du kommer att gå tre steg framåt och 2.99 steg bakåt. Kunna utöva 1 dag och vila i veckor. Skriv anteckningar eller be din assisten göra det, över allt som ni gör med hästen. Då får du dokumenterat dina egna framsteg på ett bra sätt.

Kom ihåg att lyssna bara på kroppen, inte på knoppen för de går aldrig i samma takt.

Lycka till nu, jag gläds med dig och håller tummarna för dig.(Tror att du behöver också få på dig tyglar och att någon håller dig tillbaka)

Många kramar från Gumpan
Gumpan58 är inte uppkopplad   Svara med citat