Livet börjar nu
så är han äntligen hemma, ni vet min stora medicin burk på 4 ben!!
trots att han kom lite fel vid leveransen o mina nerver höll på att gå i atoner , kom denna gentleman så in i mitt liv, mitt hjärta.
så ömsint, lät hamn mel leda honom, jag kan nämligen ta ut honom o in i boxen själv för han är så godmodig, han har provat mattes alla hemsydda saker, och fått massor av beröm av andra stalltjejjer, han charmade alla med sitt keliga sätt. jag trodde ju att de andra skulle tycka jag var tokig, men så mycket kramar o lycka till har jag nog aldrig fått som i dag, jag fick erbjudande om hjälp av alla tror jag. för han var så charmerande
Min gulliga Assisent som e ledig denna helgen kom störtande för att hälsa på underverket, sådant gör en varm i själen.
tack för alla kramar, mejl, pepp, folk som ringt mm, ni har verkligen stöttat mej och en dag med Showman får mej att inse att detta är resten av mitt liv, jag brukar säga det varje dag, men i dag säger jag det med längtan tills i morgon... ideerna hoppar i huvudet för vad jag ska ha för nya roliga syprojekt till min lillkille för han e värd att vara väl ekiperad
vink o gnägg från Troll och Bunyip
alias Annie och Showman
|