Hej.
Nu har jag skickat mina 4 block.Hoppas de kommer fram oskadda. Man vet aldrig nä'r det gäller posten!!!
Det är en sak jag undrar (med risk för att såra några) Varför lägger ni ut bilder på de grejer ni sytt till en swapp?????
Är det inte meningen att det skall vara lite hemligt tills man fått bytet klart.?
Nu stod ju inte det i reglerna men skulle vi inte kunna införa det i allt swappande framöver.?
Det är ju liksom lite kul att inte veta riktigt vad man får tillbaka.
Till er som maskinbroderar, vill jag bara säga igen: Min mening har inte varit att såra eller platta till någon,men det kanske ändå var bra att den diskussionen kom upp. Visst kan man jämföra tidsmässigt, en enkel applikation (om man inte gör något mer med sina lappar) med ett enkelt maskinbroderi, om man inte gjort något mer. Det är väl klart att om man sätter ihop lite olika lappar till en botten, så blir det ju en annan och mer arbetad sak.
Jag vet inte om de som får mina lappar, gillar min teknik och mitt sysätt. Men jag har gjort dem med mycket gott hjärta och hoppas att de kan glädja några.
Kram från RutViola
|