Visa ett inlägg
Gammal 2008-02-13, 20:27   #11
HelenaKnutsson HelenaKnutsson är inte uppkopplad

Mina synpunkter

Jag tycker du skall se till att ha alla de tre övre rubrikerna på samma nivå, alternativt att de båda yttre är på samma nivå, lägre, så att de fyra rubrikerna bildar en kvadrat ställd på ena hörnet. Rubrikerna bör även bestå av samma antal punkter. Som det nu är glider blicken ner mot höger!
Örhängesbilden är inte så snygg. Jag förstår att tanken är at visa att örhänget går att få olika storlek, men det framgår ju av texten. bättre att ta bort två av bilderna och bara ha en, lite större bild i stället. Det ser väldigt "klippt och klistrat" ut så här. En bakgrund ,en ram runt mailrutan och så kanske lite skugga bakom bilderna skulle göra att det hela ser lite mer arbetat och professionellt ut!

Så språket, du har ju stor bokstav i bland när det verkar omotiverat, till exempel andra raden på rubriken längst år vänster Fönsterspiral, och något annat ställe.
En anna sak som man kan undra är: Vad är förgjorda smycken?
Antagligen sådan som redan är färdiga, skulle kunna kallas färdiga smycken, monterade smycken eller vad vet jag, MEN inte förgjorda smycken! Om du nu inte verkligen menar att associera till förgjordade, det vill säga jäkla, förbaskade, himla smycken etc.!
HelenaKnutsson är inte uppkopplad   Svara med citat