Tyckte att toppen/tunikan var jättefin men gillade definitivt inte byxorna. Visst är dom jättesköna och snygga men trekvartsbyxor och/eller byxor med benfickor gör att benen blir enorma stockar.....tyvärr.... Jag ser ut som en fyrkant i sådana men jag har det ibland ändå bara för att jag tycker det är snyggt på andra.
Mitt tips är att du gör en bustierliknande topp, som en korsett fast enklare. Den kan ha både fusksnörning , stenar och spetsar - you name it. Ser jättesnyggt ut på oss med "generösa" former. Om hon gillar trash-stilen så kan du göra den med spetsiga uddar i nederkant eller varför inte en tunika under i tunn mesh eller annat transparent tyg. Då kan den ha spetsiga uddar som sticker ut här och var i nederkant på bustiern. Till detta kan du har ett par hellånga bootcut byxor i samma material. Jag menar typ lite glansigt festklädertyg. Häftigt till detta är ett par sandaler med remmar och kanske även lite blingbling eller nitar på. Har hon dessutom välmålade tånaglar och matchande smycken i den generösa urringningen så blir det både tufft men ändå feminint på samma gång. Vill man inte ha transparent tunika kan man alltid ha en stooor transparent sjal hängandes över överarmarna.
Och man kan använda kläderna igen - var för sig eller tillsammans. En sådan topp är skitsnygg till jeans....
LYCKA TILL!!!!
P.S. Hoppas att du fattar vad jag menar...hihi..