en tjockis tycker till
nu e ju jag dessutom 180 cm lång o sittande, men jag skulle absolut inte vilja ha vit linne
linne följer ju tyvärr inte med kroppen helt, vilket gör att det läätt blir tält.
Nu e jag helt klart en byxtjej, men jag vet många som blir sårade som e stora att finkläder alltid ska antingen vara ankellånga eller brallor.
Kläder jag gillar år sådant som är sytt i våder, av nån anledning blir man lite mer figurfast av det, sedan har jag upptäckt hur mycket det gör för figuren att ha en stadig korsett under kläderna, då kan man dessutom understryka kurvigheten o inte bara övervikten..
något jag tänker på är att jag vill gärna ha en genörös uringning, det skapar viss balans,
mjuka följsamma material,mon inte jobbar emot, och akta skrynklorna de förstorar nämligen.
är tjejjen student kanske man kan leka lite med sammets band i samma färg som mössan och använda dessa o dra slankande linjer med.
var det någon som såg Lets dance när hon Book tjejjen var med, jag har aldrig gillat henne, men jag måste säga att hon såg riktigt läcker ut i flera av kläderna, hon såg flera dm längre ut o slankare än hon var, där kan man säga att sömmerskan verkligen jobbat med linjer o allt var figurnära. jag blev riktigt inspirerad...
men detta är ju bara vad jag gillar, vad gillar din vän??
|