Om ni bara visste hur skönt det är att få lite inlägg om detta, å veta att det finns fler som lider av detta elände. Man känner sig så liten när dessa attacker sätter in, speciellt på nätterna. min sambo springer med kalla handdukar medans jag själv sitter i en bäddad fotölj. Han kokar kaffe för koffeinet kan ha viss positiv effekt. så jag tycker så synd om honom oxå..Jag har provat mängder med mediciner nu och äter Verapamil som förebyggande mot attackerna. Har testat syrgas på lasarettet (låg inne i 6 dagar för observation) och då fick jag ju givetvis bara ett enda anfall. men det funkade för mig då i alla fall. Beskrivningen med slagborrmaskinen stämmer bra tycker jag, man kan ju lägga till att ögat känns som om det skall hoppa ur skallen osså. Jaaa, jag önskar inte ens den mest hemska människa detta.
Väntar på nytt recept med starkare medicin, som förhoppningsvis skall börja funka snart... Känns som om man har sån otur coh ska få denna skiten osså.. hade svår migrän (3dagar i veckan ) som barn mellan 8 år till 16 ungefär sedan fick jag bort det med akupunktur, men nu kom hortons som ett brev på posten istället.. jättetack för att ni finns därute, det är så skönt att höra.
Kram på er alla
|