Har du vaknat på fel sida idag???
Syglädjen och längtan finns ju även om man är fattig eller hur?
Så om du har gjort negativa erfarenheter på att hålla i kurser så ta inte ut det på oss för att vi vill att kursen skall vara så billig som möjligt.
Tanken som jag hade var att det är jäkligt mysigt och skapar en fantastisk sammanhållning om har har en helgkurs och rent ekonomiskt så brukar det bli billigare. Men det är inte en sanning.
Jag personligen tyckte inte att 910 kr för kursen var mycket men skall man åka 7 mil en gång i veckan i 7 veckor med bensin som kostar nästan 12 kr milen så blir det ytterligare nästan 600 kr för mej.
Med gratis boende hos mej och 4 st i bilen och endast 2*7 mil*12 =168 kr/4=42 kr per person!
Med den kalkylen kan jag tillockmed tänka mej att betala en hundring till eller så för kursen.
Och sedan har vi miljöaspekten i att åka fram och tillbaka i 7 veckor istället för 2 ggr i en helg, men det är ju en helt annan sak eller?
Snälla Magnus ta inte detta som ett personligt påhopp för jag giller verkligen dej och dina korsetter och har verkligen haft god nytta av dina inlägg på forumet.