Ämne: Presentation
Visa ett inlägg
Gammal 2007-11-28, 15:31   #3
chery chery är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 1 053
Tänkte också passa på att presentera mig, då jag också nyligen hittat hit. Jag är 47 år gift. Har 2 söner och en dotter samt min mans 2 söner. ädsta sonen utflyttad sen länge.Bor i Lund i skåne. Har sytt sen min mamma satte mig vid maskinen som 10 åring. Hon var själv sömmerska då.vill prova på det mesta. är ständigt full av ideér men platsen (extremt trångbodda) och tiden räcker inte till.Har även jobbat som brodör yrkesmässigt.men tvingades sluta när jag blev sjuk. Numera blir det nästan bara maskinbrodyr.Men förhoppningen är att jag en dag ska kunna klara av övriga handarbeten igen.tycker om att träffa andra med samma intressen, utbyta erfarenheter och ideér.Alltid lär man sig något nytt. Kommer så småningom att få igång min hemsida, där jag kommer att sälja både egna stygnsatta mönster och färdiga arbeten. Skulle ni springa på något som det står "design chery" i, så kommer det säkert från mig.Jag säljer lite emellanåt när jag får för mycket grejor här eller om någon ber mig göra något./ mvh Pia
chery är inte uppkopplad   Svara med citat