Visa ett inlägg
Gammal 2007-11-27, 16:22   #20
ikamymlan ikamymlan är inte uppkopplad

Citat:
annan65 skrev:
Jag håller fullständigt med dej, Christel!! Är detta verkligen värt att skriva om? Varför inte använda denna tid till att försöka göra något kreativt istället för att klaga på det som andra gjort?! Låt var och en göra det de vill, oavsett om andra tycker det är dagispyssel!! Jag tycker personligen det är jättekul att få ta del av vad ni andra gör. Tyvärr har jag inte själv lagt upp några bilder av det jag gjort och nu vet jag inte om jag ska göra det heller... Det som jag tycker är fint och har lagt ner tid och möda på, kanske sågas totalt av någon som anser sej veta bättre... Får fundera ett tag till innan jag lägger ut bilder. JAG är i alla fall tacksam för alla roliga tips och ideer som ni andra lägger ut

Tack för ordet!!
Den här diskussionen började ju som en ärligt och uppriktigt ställd fråga av någon som likt mig inte förstod, och ville veta hur det hängde ihop, inte som en diskussion där man klagar på det som andra har gjort.

Jag tycker att man även på sysidan måste få diskutera den här aspekten av saken. Ibland har jag i forumen läst att vissa människor saknar konstruktiv kritik på de bilder som de lägger upp på sina alster. Det här är ju en närbesläktad sak - det är jättefint att vi är snälla mot varandra på sysidan, och det kan vi gärna fortsätta med, men det får inte bli ett tvång att enbart nicka beröm och bifall åt andra människor. Ibland måste man också få diskutera vad som kunde ha varit bättre - eller sina olika ståndpunkter.
ikamymlan är inte uppkopplad   Svara med citat