Hej!
Känner att jag måste kommentera bl a Jannes senaste inlägg. Jag håller i stort med Janne att det finns många bra och kunniga återförsäljare, varav min är en, och att det är de som ska sköta kundkontakten. Så är det med de flesta andra "prylar" man köper...
Inte sj... ringer jag till SAABs huvudkontor när det t ex gäller min bil, inte heller kan jag utan kostnad få den uppgraderad till nästa modell...
Visst, finns det saker jag inte är nöjd med hos HQ
och dit hör bl a deras hemsida. Men med tanke på den relativt stora omorganiseringen som HQ haft har jag förståelse (om än liten) för detta. Däremot tror jag man har gjort en miss när man lagt kundtjänsten i Danmark. Av egen erfarenhet, inom en helt annan branch, kan svenskar och danskars sammarbete ibland vara lite "problemfyllt".
Tro nu inte att jag på något sätt har samröre med HQ - jag är bara en ganska nöjd kund sedan mer ån 40 år !
Har tipsat min ÅF idag att h*n bör läsa denna tråden och gärna kommentera!
/hälsningar Ingrid / SE- och Huskylock-ägare med 4D programvara
|