Visa ett inlägg
Gammal 2007-11-08, 23:43   #39
irene28 irene28 är inte uppkopplad

ZIG

Tack Janne för att du tar dig tid och angangerar dig för oss symaskinsägare. Men var är alla andra representanter och återförsäljare!
KOM FRAM och va med i disskusionen.Någon annan än Janne borde väl ha blivit tipsad. Var är ni???

Men du, Janne, om jag får fortsätta att tala om priset, varför så olika uppgifter, tydligen har Mira fått en info om priser för nedladdningsdelarna på mässan från 300 eller 1000
jag har fått av min återförsäljare 800, du säger
ett annat pris! Tycker att HQ inte verkar komma
med en rak o ärlig uppgift! Eller är det så att alla återförsäljare har eget pris? Vad ska jag nu tro!
Det är klart att jag kan strunta i nedladdningen
men för mig är det oerhört upplyftande med lite nyheter, för dom stör ju inte HQ omkring sig,
Samt att det vore verkligen på tiden men en mailadress, där jag kan få info hur jag gör med någon av era produkter om det hakar sig Samt att jag får insperation från hemsidan. Gärna även en tidning liknande ZIG ZAC.

Snälla rara VD HQ huvudkontor i Sverige,eller representaner, VAR ÄR NI....jag önskar att NI fick tips om denna sida!!!!!
Att NI, läser dessa inlägg och med medarbetarna tog er en funderare. VARFÖR är det bara USA som skall styra och ställa. Vi har väl också betalt både våra maskiner och delar av ZIC ZACK!

Det känns fortfarande som att tala för döva öron!
Så hopplöst!
Irene 28
irene28 är inte uppkopplad   Svara med citat