Visa ett inlägg
Gammal 2007-11-07, 17:38   #14
ElisabethS ElisabethS är inte uppkopplad

Re: Vad tycker ni?

Citat:
ulindh skrev:
Ska jag printa ut diskussionen och skicka till huvudkontoret i Stockholm, för jag kan inte heller hitta någon e-postadress som fungerar på deras sida. Märkligt! Men jag kan åta mig att framföra era synpunkter med ett brev med diskussionen i, så har ni fler passa på, jag avvaktar någon dag. Jag tror också att det är dags att göra ett leverantörsforum där de vågar gå in och svara på frågor och undringar.
/Ulrika
Ja, det tycker jag du ska göra om nu det är enda sättet att komma i kontakt med en representant för Husqvarna Viking. Deras kundomsorg är absolut inte bra och det här kanske leder till något som blir bättre än vad det är idag. I varje fall är det en början. Sen får vi ju se vart det leder.

Att vi kontaktar KO är också viktigt. Nu räcker det inte att EN person gör det då det annars stannar i det län man är ifrån. Så nu är det dags att vi alla hjälper till.
Vill ni så kan jag göra iordning ett textunderlag som vi alla kan använda och sen kan vi maila in den till resp KonsumentOmbudsman.

Ett leverantörsforum är bra om du kan fixa det. Då kan vi ju föra diskussionen direkt med respektive representant.
ElisabethS är inte uppkopplad   Svara med citat