Visa ett inlägg
Gammal 2007-11-06, 20:27   #15
ElisabethS ElisabethS är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2005
Inlägg: 877
Det är ju som med allt annat. Ju fler vi är som klagar desto större påverkan får vi ju.

Kontaktpersonen på KO kan ge oss råd i hur vi ska agera. Nu vet jag att sidan inte följer KO,s rekommendationer iom att språket är ömsom svenska och ömsom Engelska. Redan där gör dom ett rejält övertramp.

jag har skrivit många brev under 2007 där jag ifrågasatt just detta. Jag har skicka klagomål och hur bristfällig informationen är på hemsidan.
Att nedladdningar inte fungerar. Att uppdateringarna krånglar osv.

Det är ju inga billiga maskiner man köper och då förväntar man sig att få den service man har blivit lovad.
Jag är arg och mycket besviken och jag skulle bli mycket glad om vi tillsammans kan starta något mot Husqvarnas nonchalanta beteende mot oss.
Vad kan vi då göra?
Att dom inte lyssnar på oss som enskild konsument vet vi ju redan men om vi på något sätt kan få media att nappa på detta så är det mycket bra.
Media är ett effektivt sätt att få fram och få ut ett budskap.
Vi har ju flera program på TV som kanske kan vara intresserad också.
Men det är bra att diskussionen startat. Sen får vi se vart det leder.
ElisabethS är inte uppkopplad   Svara med citat